fredag den 6. september 2013

Vægtøgning

Er så træt af vægten. Hvordan den bestemmer mit humør. Hvordan alt handler om mad, hvor meget og hvor lidt jeg skal spise. At jeg selv vil tabe mig, og andre vil have mig til at tage på. Er træt af kostplanen og at alt skal vejes af. Er træt af at skulle spise hele tiden, og overvåges når jeg skal på toilet. 
Er træt af ikke at kunne spise normalt. 


Har allerede taget 5 kilo på, og jeg føler mig så fed. Overvægtig.
De vil stadig have jeg tager 7 kilo mere på. Det kan jeg ikke.
Har intet imod overvægtige mennesker, skal det lige siges. 
Men jeg vil være hende den tynde. Usynlig. Se mine knogler. 

1 kommentar:

  1. Årh søde, bliver så ked af det når jeg hører andre have lyst til at tabe sig endnu mere , når de i forvejen er undervægtige. Jeg har selv været så tynd at jeg var lige omkring anoreksi grænsen, men efter jeg har taget så meget medicin er jeg oppe på en vægt hvor mit BMI ligger på kanten til fed.
    Husk at det ikke er det ydre der tæller. Husk at du er smuk uanset om du er tyk eller tynd. Så længe du er dig selv, så skal det hele nok gå søde ! Husk du altid kan skrive til mig <3

    Knus fra mig

    SvarSlet